среда, 12. јун 2013.

КОНСТАНТИНУ ПЕТКОВИЋУ, РУСКОМ КОНЗУЛУ У ДУБРОВНИКУ





4.

КОНСТАНТИНУ ПЕТКОВИЋУ, РУСКОМ КОНЗУЛУ У ДУБРОВНИКУ

Цетиње, 11. августа 1860.

 

Ваше Високородије!

Са задовољством разумио сам из писма Вашег Високородија да нисте пропустили представити императорском посланику у Бечу да би ми набавио какво лице које би ме обучавало у руском језику. Благодарећи Вашем Високорадију на искреном чувствовању о благу моме и народа мога, молим уједно да би не пропустили изјавити моју признатељност г. Балабину за његово озбиљно настојавање код аустријског Правитељства да би строго пазило на Ђорђа и његове приврженике.

Препоручујући се искреној наклоности Вашег Високородија молим да изволи примити увјерење мога особитога почитовања и уважења.

 

Књаз црногорски Николај

 
******************************************
 

16.

КОНСТАНТИНУ ПЕТКОВИЋУ, РУСКОМ КОНЗУЛУ У ДУБРОВНИКУ

Цетиње, 18. фебруара 1862.

 

Господине,

Ја сам имао част наспоменути Вам, када сте били на Цетињу, да ми је у садашњем критичном времену од велике потребе један милион рубаља, и молио сам да би имали доброту саопштити ово своме високом Правитељству.

Што сам онда напоменуо, то не пропуштам сад поновити, молећи да би моју потребу не само доставити куда надлежи својски препоручили и што скорије јавили ми, хоће ли високо Правитељство испунити молбу моју и послати ми горе означену суму новаца или не.

Примите, господине, и овом приликом увјерење мога особитог почитовања.

 

Књаз црногорскиј

 
 
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар