недеља, 16. јун 2013.

БАРОНУ МОНГАСКОНУ, ФРАНЦУСКОМ ОТПРАВНИКУ ПОСЛОВА НА ЦЕТИЊУ


БАРОНУ МОНГАСКОНУ, ФРАНЦУСКОМ ОТПРАВНИКУ ПОСЛОВА НА ЦЕТИЊУ

 

Примам са живим задовољством акредитивна писма, којим је г. предсједник Републике Француске Вас акредитовао код мене у својству отправника послова Француске.

Ја сам срећан чујући којим је ријечима г. Сенкантен, Ваш претходник, изволио изразити се о односима у којима смо стојали за вријеме његове мисије у Црној Гори, и ја Вас молим да будете увјерени, господине отправниче послова, да ја и моја влада нећемо пренебрегнути ништа да Вам олакшамо извршење Ваше мисије, а да задобијемо све више и више потпору и симпатије, које је Француска свагда давала и указивала мојој земљи и којима сам ја почео уважавати вриједност још од моје младости.

Увјерења, која сте Ви овлашћени да ми дате од стране г. предсједника Републике Француске, имају за мене највишу цијену и ја их примам с радошћу, јер су она за мене залога да могу рачунати у будућности на благонаклоњена расположења владе Републике Француске.

 

27. VIII 1880.

Глас, 30. VIII 1880, бр. 35.
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар