петак, 14. јун 2013.

ВОЈВОДИ МАШУ ВРБИЦИ




95.

ВОЈВОДИ МАШУ ВРБИЦИ

... 1877.


Војводо Машо,

Турци су посјекли једнога Загарчанина; кад су први започели онда ти наређујем да објавиш војсци да посад сијеку и они главе турске и да сваки војник мени је покаже. Теби јављам да ово зато наређујем, зато држим да ће бити бољи дух у војсци.


Књаз

  ******************************************

101.

ВОЈВОДИ МАШУ ВРБИЦИ

2. новембар 1877.


Војводо Машо,

Немој ме сјутра држати у неизвјесности као данас, јер сам примио само три твоја писма, него ме извјештавај сваке по уре, па ако немаш кад писати, а ти ми шиљи гласове по момчадима. Сјутра почни рано пуцати, а не као јутрос. Зашто данас оволико много починусте те тијем дајете Турцима времена да се опорављају? Знаш ли је ли гладна војска попа Ђока?


Књаз


Нема коментара:

Постави коментар