недеља, 16. јун 2013.

В. БЕРИНГУ, ЕНГЛЕСКОМ ПОВЈЕРЕНИКУ ПОСЛОВА НА ЦЕТИЊУ



В. БЕРИНГУ, ЕНГЛЕСКОМ ПОВЈЕРЕНИКУ ПОСЛОВА НА ЦЕТИЊУ

 

Господине повјерениче послова,

Са најживљим задовољством примам писма којим је извољело њено Величанство краљица, ваша лијепа владарка, овјерити вас при мени у особини повјереника послова.

Ја сам особито ганут лијепим жељама те ми их изјависте у име ваше владе, као и вашим личним и ја Вам на томе искрено захваљујем.

Молим Вас, господине повјерениче послова, да будете увјерени да ћете у извршењу вашег позива и одржању тако сретно постојећих послова између обје земље, наћи како код мене, тако и код моје владе исту драговољну потпору коју је налазио ваш претходник, који је својим тактом и својим личним врлинама стекао био наше поштовање и наше симпатије.

 

8. IX 1886.

Глас Црногорца, 9. IX 1886, бр. 36.
 
 

Нема коментара:

Постави коментар