недеља, 16. јун 2013.

ПРЕДСТАВНИЦИМА МОСКВЕ



ПРЕДСТАВНИЦИМА МОСКВЕ

 

Ја сам Вам благодаран од свега срца за братска чувства, која изјављујете мојем народу и мени. Са срцем пуним љубави и благодарности и цару и народу руском, ја сам дошао овамо да се поклоним мученичком гробу великога цара-ослободитеља, мога незаборављеног добротвора, и да поздравим младога цара, који је наслиједио љубав својега оца к црногорском народу и к мени. Но ја бих пошао из Русије с неиспуњеном жељом и с незадовољним духом, када из знаменитог Петрограда, који је својим срдачним пријемом оставио у мени најслађе успомене, не бих походио Москву, стару, славну пријестону Москву, чије само име представља свијету славјанскоме силу и величину Русије, чије име нарочито Црна Гора навијек спомиње с усхићењем и с благодарношћу. Јер Москва је у данима борбе својим живим учешћем и братском помоћу многу сузу утрла и тим одушевљавала Црногорца на сваку жртву. Задовољив ту жељу, ја сам срце своје испунио утјехом коју је неисказано увеличао ваш топли братски поздрав. Хвала вам, господо, хвала Москви, чији поздрав Црногорцима ми радосно примамо и на који се одушевљено озивамо жељом: да живи цар и народ руски.

 

9. IX 1882.
Глас Црногорца, 12. IX 1882, бр. 38



Нема коментара:

Постави коментар