субота, 15. јун 2013.

МИШУ ПОПОВИЋУ


163.

МИШУ ПОПОВИЋУ

Цетиње, 13. дек. 1902.

 

Мишо сиромаше!

А ти си судећи по писму које је Јово Данилу писао велику муку претрпио ка`да! Ти си поднио једну велику и тешку операцију. Вели се „мудар бјеше ал' се преварио“. А да и ти, ради Бога, чо'ј'че, што трпје то на себи од толико доба, но чека до потоњега часа, те једва жив уграби да доктори ставе руке на тебе? Ти си одавно од тога патио па што се не даде оперирати љетос кад си са мном био? Оно добро је бити добар за свакога, али ко није добар за себе, није ни за другога, јер да си ти био љетос добар за себе, ти би сад био добар и за мене, јер би био нод књагиње данас или би се наређива(о) да пратиш у Ницу ову бестију. Ма ето не мари кад веле е ћеш оздравити.

Валај бива да си видио муке једнога чо'ј'ка, кад оно дође телеграф да си се оперирао, би му заборавио барем један црни дан који ти је чинио поднијети. Бјеше чо'ј'ак кренуо да иде тамо да те види, јер вељаше да се он у ту болест боље разумије но ти доктори. Па му рекох ја: „Сједи, докторе, дома, јер ко му је крив до тебе за оно што га боли па би му још горе било да те види онамо код њега“...

За овамо немој мислити. Овамо је све добро. На мјесто жита, које је залеђено у Дунав(у), добиће овијех дана друго.

Бива! Чувај се и слушај докторе, немој по нашки — ја могу — ја ћу овако...

Бива, реци Јову нека пише колико ти пара треба па ћу послати колико ти устреба. Остави се „кисмета“, ваше старе лакрдије, но слушај валај те хећиме.

Буди здраво!

 

Књаз

********************************************************************************************* 


МИШУ ПОПОВИЋУ

Ријека (Црнојевић), 9. марта 1905.

 

Ефенди билај!

Алаверисао сам да си нешто мало хаста и да ти треба мало хећимлука па би добро било да узмеш дунај на очи и да прошеташ до Хајделберга и да видиш тамошње хећиме и хећимбаше Чернога и Флајмера да те бива оздраве, ако кисмета буде. А за ашлук? — У ашлуку те мислим помоћи. Седам пара кулу не обара! ... Мишо, може бит' да ћеш и насљедника тамо видјети. Он ће доћ' да пита оне докторе за оно што га боли на прси(ма).

Ја полазим данас за Бар, ако ти кренеш прије но се ја вратим, поздрави Пера Малога, научи и савјетуј како знаш.

Буди здраво!

 

Књаз
 
 

Нема коментара:

Постави коментар