уторак, 18. јун 2013.

НОВОПРОИЗВЕДЕНИМ ОФИЦИРИМА



НОВОПРОИЗВЕДЕНИМ ОФИЦИРИМА


Господо официри!

Драга моја дјецо!

Откад сте чули глас од пушака и бојних труба, откад сте барјак, наше свето знамење и сјај оружја видјели, ваше су младе душе вазда чезнуле за сабљама, овим украсом витезова.

Прерадостан, ја сам вам те сабље данас подарио и, производећи вас у чин официра у мојој храброј војсци, признао сам да сте то и заслужили.

Дуж пуних седам година, ви сте учили и у школи и на пољани били сте послушни старјешинама, били сте ревносни за тачно и живо вршење наредаба које сте од ваших наставника примили. А кад год сте испред мене дефиловали, моје се срце радовало. — Ја сам с увјерењем вас посматрао као будуће старјешине и вође моје војске и примјер њен за послух и добар рад, а ваша марцијална и поносита појава јамчила ми је за вашу храброст, врлину од свакоје признатија у нашој земљи.

Знање и ред, које сте овдје стекли, благотворно ће дјејствовати на ваше потчињене, но их унесите савјесно у редове моје војске па ћете бити поносити и ви и они, а наша драга постојбина биће чврста и славна.

 

1. III 1912.

Глас Црногорца, 3. III 1912, бр. 9.
 

Нема коментара:

Постави коментар