понедељак, 17. јун 2013.

ИТАЛИЈАНСКОМ АДМИРАЛУ ДЕ ОРЕСТИСУ


ИТАЛИЈАНСКОМ АДМИРАЛУ ДЕ ОРЕСТИСУ

 

Срећан што се налазим на овом силном броду, чијим сам се вјештим маневрама дивио, мило ми је користити се овом новом приликом да Вам захвалим, господине адмирале, на посјети коју сте ми учинили у име италијанске владе којој сам особито захвалан.

Али није ни могуће говорити о краљевском бродовљу а да не упутим нарочити и срдачни поздрав ономе који је сву дјелатност свога живота, свој ум и највећу љубав посветио вашој морнарици, његовом краљевском Висачанству Дуки од Ђенове, Вашем љубазном и поштованом старјешини.

Понављам моја осјећања, што сам Вам јуче изразио и пијем за здравље књаза Томе, Дуке од Ђенове.

 

10. V 1910.

Глас Црногорца, 15. V 1910, бр. 22.
 
 

Нема коментара:

Постави коментар