недеља, 16. јун 2013.

ПРИЛИКОМ ПРОСЛАВЕ ЧЕТИРИСТОГОДИШЊИЦЕ ОБОДСКЕ ШТАМПАРИЈЕ


ПРИЛИКОМ ПРОСЛАВЕ ЧЕТИРИСТОГОДИШЊИЦЕ ОБОДСКЕ ШТАМПАРИЈЕ

 

Ја подижем ову здравицу у здравље свију драгих гости Црне Горе; хвала вам, драга браћо и господо; хвала на изразима пуних хвала и признања мени и мојим драгим Црногорцима. Ја доиста ни једном свјетском владару не завидим; ја сам потпуно срећан са мојим витешким народом, који је све ово, што ви мени данас придијевате, сам заслужио и њему, моме јуначком народу црногорскоме, припада сва ова слава и хвала. У то име кличем: Живјели, моји драги Црногорци! Живјели наши мили гости!

(Ове посљедње ријечи господар је изговорио са највећим одушевљењем. Потом, сиједајући пригрлио је два своја сердара Ријечке нахије, Сава Јовићевића и Шкрња Кусовца, који су стојали један с лијеве а други с десне стране, говорећи им) — Грлећи вас, вјерни служитељи моји, грлим сву Ријечку нахију, моју војску „Муњу Суву“ — и захваљујем вам од свег срца на овако дивном дочеку; живјела Ријечка нахија!

 

15. VII 1893.

Глас Црногорца,24. VII 1893, бр. 30.


Нема коментара:

Постави коментар